Nog 6 nachtjes slapen en dan... - Reisverslag uit Kortgene, Nederland van Elsbeth en Corine - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen en dan... - Reisverslag uit Kortgene, Nederland van Elsbeth en Corine - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen en dan...

Door: Elsbeth en Corine

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth en Corine

28 Januari 2016 | Nederland, Kortgene

Hallo allemaal,

Na een gesprek bij Mercy Ships Holland, stapels documenten invullen, regelmatig om wat inentingen, een medische keuring, gesprekjes met onze werkgever, mailcontact met het hoofdkantoor in Texas en nog een heeeeleboel andere zaken is het aanstaande woensdag dan eindelijk zover: go to the 'Africa Mercy' in Madagaskar.

De 'Africa Mercy' is het varende ziekenhuis van de organisatie Mercy Ships. Dit is een christelijke organisatie waarbij mensen uit de hele wereld vrijwillig werken aan boord van het hospitaalschip.
Mercy Ships biedt gratis medische zorg aan de allerarmsten in Afrika. Denk hierbij aan oogoperaties, tandartsbehandelingen, operaties aan hazenlipjes, klompvoetjes, tumoren etc.

Wij, Elsbeth en Corine, gaan 2 maanden vrijwilligerswerk doen voor Mercy Ships. Via deze blog hopen wij jullie op de hoogte te houden deze komende 2 maanden.

Ook willen we via deze eerste blog al onze sponsors nogmaals heel hartelijk bedanken!

Groetjes van Elsbeth van Eck en Corine Provoost

• 29 Januari 2016 - 15:58

Hannie:

Succes, genietse en een goede reis :)

• 01 Februari 2016 - 11:18

Lydia:

Succes, werkse en ga genieten van deze mooie ervaring en mogelijkheid om anderen te helpen!!

Elsbeth en Corine

Hoi, wij zijn Elsbeth van Eck en Corine Provoost. 2 Zeeuwse verpleegkundigen die 2 maanden vrijwilligerswerk gaan doen aan boord van de 'Africa Mercy', een hospitaalschip van de organisatie 'Mercy Ships' in Madagascar.

Actief sinds 16 Jan. 2016